Sponzorovaná čísla jsou určena pro firemní subjekty. Jejich zakoupením získávají právo věnovat zakoupená čísla svým zákazníkům, zaměstnancům či obchodním partnerům. Koneční příjemci si pak zaregistrují trať podle svého výběru bez jakéhokoliv dalšího poplatku. Každé sponzorované číslo je navíc označeno názvem sponzora a název sponzora je uveden i u jména účastníka ve startovací a výsledkově listině. Sponzorované startovni číslo se tak stává i specifickým marketingovým nástrojem (nákladově odpočitatelným) připomínající jméno sponzora nejen během samotné akce, ale i dlouho po ní, neboť pro naprostou většinu účastníků je startovní číslo i pečlivě uchovávanou vzpomínkou na náročný sportovní výkon. Cena sponzorovaného čísla odráží počet zakoupených čísel viz tabulka. Podrobnosti o platbě a dalším postupu bude obsahovat e-mail, který obdržíte po vyplnění registračního formuláře.
Vaše číslo bude vypadat přibližně takto: